- Dit event is voorbij.
Kerstpotluck

Liefste &offertjes,
Het is weer die tijd van het jaar waar de kerstlichtjes opgehangen worden en we op de achtergrond Mariah Carey horen zingen: all I want for Christmas is… een &of Kerst-potluck! Laat jouw innerlijke chef/pâtissier naar buiten want op vrijdag 26 december gaan we een gezellige Kerst-potluck houden in het regenbooghuis! Jullie zijn welkom vanaf 18u in het huis, het eten zelf zal iets later beginnen.
PRAKTISCH
Waar? Unique regenbooghuis, Leuvensestraat 5, 3010 Kessel-Lo
Wanneer? Vrijdag 26 december om 18u
Prijs? Gratis, je eigen consumptie
Voor wie? Iedereen t.e.m. 30 jaar
Meebrengen? Jouw lekkerst Kerst-gerecht/dessert
Toegankelijkheid? De ontmoetingsruimte (waar we ons gaan zetten) is rolstoeltoegankelijk, er is ook aangepast sanitair
FB event: https://fb.me/e/4W6zRPL7e
